Aynısını bende bu gebeligimde yaşadım 5, aya kadar hele tatlı çikolata yiyince dahada beter oluyordu bı ekşi meyveler salatalar iyi geliyordu uzun bir süre çikolata ağzıma sürmedim şimdi 38 haftalık olduk üç gebelik geçirdim bu dört diğerlerinde hiç bisi yaşamadım bunda her şeyi yaşadım beş aya kadar kusma bulantı burunda şişlik Corona varis 🤣😁🤣😁