Ogretmen_Anne_ 34 haftalığız Ne kadar süre bekleyeyim uyuyordum uyandım şuan tık yok 15 dk oldu hiç hareket etmedi korkuyorum kızlar 🥲 hemen hastaneye mi gitmeliyim yoksa bekleyeyim mi biraz
EmineDefneGokce Ogretmen_Anne_ 15 dk? 😂yavrum uyuyordur çocuk . Azcık hareket et bakalım uyanır hareket eder
Aygunuslu AsliHa Ogretmen_Anne_ bende de oyle oldu cok korkdum amma sonra haraket etdi cok wukur sende korkma canim uyumusdur he rhalde
Sgnn Ogretmen_Anne_ ben hamileyken telefonun flaşını açıp karnıma tutardım heöen oynardı. Benimkide çok hareketliydi oynamayınca çok korkardım. Şimdi 3 buçuk aylık aynı şekilde devam 😅
Ogretmen_Anne_ EmineDefneGokce normalde 2dk durmaz uyurken bile uyandırıyor beni alıştım çok hareketli olmasına uyurken de hiç uyandırmadı
nevamm1 Ogretmen_Anne_ soğuk bir şeyler için tatlı vs yiyin 1 saat kadar normal hareket etmemesi siz uyuyunca oda uyumustur.🥰
Ogretmen_Anne_ Sgnn deneyeyim hemen uyuyorsa da uyansın benim bebeğimin kordonu boynuna dolanmış 30. Haftadan beri o yüzden en ufakhareketsizliğinde korkuyorum
Ogretmen_Anne_ nevamm1 meyve yedim su içtim minik bi kıpırtı başladı Üstüne bide flaş tuttum çocuk kendinden geçti uyandı sanırım 🤗 Sgnn
sudeyl16 15 dakika boyunca hareket etmediği hiç olmuyomuydu merak etmeyin uyuyodur çok kısa bi süre bu
Sgnn Ogretmen_Anne_ canım benimkide öyleydi dolayıp açıyorlar. Anne karnında kordonun korkulacak bir yanı yok. Akış çok kuvvetli olduğu için bebeği sıkmıyor. Tek sorun doğum sırasında sezeryana dönebiliyor. Bizim öyle oldu. Kafanı takma hiç
Tubiis_0 Ogretmen_Anne_ bende çok pimpirikliyim az hareket etmesin elimi karnıma sokarım sallarım karnımı tatlı yerim ama bir günü bir gününe tutmuyor 2-3 gündür aşırı ama aşırı az hareketliydi hiç rahatsız etmedi beni aşırı tedirginleştim ama bugün kıpır kıpır değişik bir sistemi var çocumun
didnr_ Ogretmen_Anne_ uyuyodur mersk etme ben 36 haftalığım çok nadır hareket edıyo ağlayarak hastaneye gıttıgımı bılıyorum uyuyomus