Hanımlar iyi akşamlar,
Ben gebeliğimin 34+1 haftasındayım. 2 gündür ishal başladı bende. Yemek yediğim anda önce vücudumdan ter boşalıyor ardından da tuvalete gidiyorum diyebilirim.
Muz, haşlanmış patates yedim. Ama pek bir fark olmadı.
İnternette araştırdığımda son aydaki ishal doğum belirtisi olabilirmiş. Çarşamba günü kontrolüm var ama öncesinde düzelsem çok sevinicem. 🙈
Sizlerin başına böyle bir şey geldi mi? Geldiyse bana ne yapmamı önerirsiniz? 🌸