Reyhanreyhan
Bizde dün 34’üncü haftaya girdik. Çarşamba günü kontrolümüz var. En son gittiğimde, 32+6’da 2 kg olmuş dedi ama doğuma kadar en fazla 3,5 kg olur dedi, iri bir bebek değil, daha fazla kilo almaz dedi. 🫣
Sağlıkla gelsinler de kiloyu sonrasında emzirerek aldırırız inşallah onlara 🌸