Rabianurbudak 31 haftalık hamileyim eşim dün çok rahatsızlandı test verdi testi pozitif benimde çok fazla sırt agrım ve bacaklarım agrıyor çok halsızım korkuyorum hamile iken korona olan varmı nasıl bir süreçti
Bet-53 Rabianurbudak test vermeni tavsiye ederim pozitif çıkarsan kan sulandırıcı iğne vurulman gerekiyor çünkü kanın koyulaşıyor yarın karantinam bitiyorum şükür
EsraBaykara Rabianurbudak 33.haftamdayım. Yeni bitti. Doktorum kan sulandırıcı iğne yazdı 10lu. Bilgi verin mutlaka. Bende de sırt ağrısı,su gibi burun akıntısı,öksürük,boğaz ağrısı vardı. 1 gece de üşüdüm ama ateş ölçmedim. Test pozitif çıkınca direkt doktora yazdım.
Tugceduzgun Ben şuan koronayım malesef ama korkmana gerek yok bebeğe bir zararı olmuyor halsizlik ve öksürük var biraz
Ceylanguller Tugceduzgun sizin nasıl geçti ilaç kullandınız mı acaba bende şuan kovidim 31. haftadayım ama herhangi bi ilaç almadım sadece agrım oldukcaparol içiyorum
Karairem001 Rabianurbudak aynılarını yaşadım canım 28 haftalık hamileyim bugün öğrendim coraspirin ve parol içebilirsiniz dediler tek
Beyzyldzuyr Ben de geçen hafta geçirdim, ağır bir grip gibi boğaz ağrısı öksürük oldu, 2 gün bel ve kasık ağrısı çok yaşadım. Biraz da ateşlendim. Doktorum kan sulandırıcı yazdı ama kullanmadım hiç bir ilaç. Bebeğe bir zararı olmuyormuş koronanın.
Tugceduzgun En son bir doktora gittim bebeğe geçiyor dedi .ama çok şükür bizde sıkıntı olmamış bebek sağlıklı dedi 🤲🏽