Deletedmon099282 Kızlar az önce dayanamayıp yine test aldım ve bozuk çıktı hem de iki test aldım ikisin de hiçbir çizgi oluşmadı yatay yamuk bir kırmızılık oldu markası freely. Sürekli başıma geliyor eczane bunun telafisini yapamaz mı
[silindi] Deletedmon099282 normalde gebelik testlerinin üzerinde test bozuk vikarsa eczanenizden yenisini isteyin yazar. Gotur bozuk testleri yenisini vermeleri lazim canım. Yani bozuk sonuçta boşuna para vermis oluyorsun
cgnduru Deletedmon099282 yapmak zorunda canım benim ne zaman bozuk çıksa gidip başka aldım… para verecek halim yok
[silindi] Deletedmon099282 ne alaka firmayla alakalı. Bozuk ürunü satmışlar sonuçta. Başka bir eczaneden al. Benim aldiklarimda urunün bozuk cikmasi durumunda eczanenizden yenisini isteyin yaziyodu paketinin üstünde o yüzden öyle söyledim.
cgnduru Deletedmon099282 o zaman doğru düzgün firmadan urun alsınlar. Ben belki 10 defa ayni şeye denk geldim bozuk dedim yenisini aldim benim sorunummu
[silindi] cgnduru aynen öyle kendisi satıyor parasını alıyor sonra da firma sıkintıli. Marketten bisi bozuk cikinca nasil götürup degistirebiliyosak buna da hakkimiz var bence. Sonuçta ürun satıyor. Çok saçma geldi bana da.
Deletedmon099282 cgnduru bozuk çıkabiliyor içinden diyorlar kimse de geri vermedi paramı açıkçası öyle kalakaldım bir de bir umut nöbetçi eczaneden almıştım işe gidiyorum alternatifim de yok