Cuma günü doğum yaptım kızlar ikinci sezeryaımı oldum. Genel olarak iyiyim. Beni zorlayan tek şey baş boyun ağrısı. Buna dayanamıyorum desem yeridir. Kahve içiyorum bol bol ama geçmedi. Geçmiyorrr Bi türlü. Gün almaya diye gittim doğurdum geldim. Baş ağrısına tavsiyesi olan varsa yardımcı olsun lütfen kesmiyor ağrı kesici filan. Bu arada tek yumurta ikizi biri 1930 gram diğeri 2000 kğ doğdu. 2 saat filan küveze durdular. Şimdi evimizdeyiz çok şükür herşey yolunda lakin çok zayıflar 🤣 ne bez duruyor popoda nede kıyafet oluyor 🤣🤣🤣 sorularınız varsa alabilirim