fasulyem_1321 Kızlar selam 6+3 günlük gebeyim ,gebeliğin ilk baslarında baklılan bazı kanlar varmıs baktıranlar var mı hangı tahlıller onlar acebaa
_almirasmom fasulyem_1321 valla ben de 6+3 bana troıt bakıldı kan sulandırıcı ıcın bakıldı ılac yazıldı bırde b12 ve kansızlıga bakılmısti
hemsirebianne0901 fasulyem_1321 hayirli olsun sağlık ocağına gidip aile hekiminize gebe olduğunuzu ve gebelik tahlillerini yaptırmak istiyorum derseniz hem gebelik kaydını yapip hemde tahlilleri yapar 😇
Canancndn fasulyem_1321 toxoplazma hepatit tam kan sayımı üre protein d vitamini troit gibi şeyler. Sağlıkpcağında yapılsa da kimi kadın doğum kabul etmeyebilir. Benim doktorum dışarda yaptırabilceğimi söylemişti ama. Sağlık ocağında da yapıldığını gördüklerinde o doktor yapmamıştı