Sedaa9191 Hamiş anneler selam . 31+1 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüne gittim ve 7 mm açılmam olduğunu öğrendim. Progestan kullanıp dinlenmem gerekiyormuş acaba böyle bir durum yaşayan var mı bi sıkıntı olur mu 😔
Oelrlrkmemdmd Sedaa9191 sancı şikayeti ile mi gittiniz konstrole ben daha nst ye girmedim 30 haftalıgım
naznhrb Sedaa9191 bende 33 haftada 4 cm Açılma ile hastaneye yatmışım yapıldı rahim ağzı kısalığıda 23 cm Di 1hafta tedavi ile ciğer geliştirici iğne vuruldum 37 haftaya geldik çok şükür daha gelmedi hatta alttan yapılan muayenelwrde kanama ve doğum nişanım bile geldi ama dinlendim sürekli yattım sizde dikkat edin Allahın izni ile birşey olmaz
Sedaa9191 Oelrlrkmemdmd yok canım normal kontrole gittim rutin kontrol rahim uzunluğuna baktı o zaman görüp söyledi