BesimeSarikaya Zeliha38 gaviscon şurup alın mükemmel bir ilaç hamileler çok rahat kullanıyor ben 2 kutuyi bitirmek üzereyim doktorum verdi bana bu ilacı
Banuclk Zeliha38 doktorunuza sorun yinede ben gavisgon şurubu içiyorum o bana iyi geliyor yada salatalık
Adeninannesiii Zeliha38 rennie çiğnenebilir tablet öneririm doktorum verdi bana da max 4 taneye kadar kullanabiliyorsun bi dene derim
Rumeysa_2018 Zeliha38 6 haftalık hamileyim 1 haftadır hayatım alt üst oldu mide yanması önünü alamıyorum aşırı gaz şişkinlik gastrit mahvoldum
Umran__37 Zeliha38 ayni dert bendede var uyuyamadim oluyo hatta ben genelde soguk seyler tuketiyorm hafta ilerledikce daha cok yaniyo ne yazik ki🥺
Aslanbuse23 Zeliha38 benimde ağzımda acı bir tat bogazlarım cayır cayır yanıyor sizin demi öyle acaba 😩
Ceydasel Zeliha38 rennie duo şurup Dr önermişti günde bir şişeyi bile içebilirsin demişti çözüm oluyor Kefirde önermişti doktorum kesinlikle işe yarıyor
Leylican 35.haftadan selamlar geceleri asla uyuyamıyorum yanmalardan dolayı. Soğuk süt yudum yudum içince biraz rahatlatıyor