Ilkay28 Canlar merhaba basliktada dedigim gbi 37+3 deyim normalde carsamba cati muaynem var ama yaklasik yarim saattir belimden catima giren bicak saplanmasi gibi bi agri var agri arada bacaklarima ve kasiklarimada giriyor tecrubeli olanlar yazabilirmi fikirlerini tesekkur ederimmm
songulolgen İlk etapta aralıklara bak ve kaç sn sürdüğüne. Eğer sıklaşırsa hemen hastaneye git😁 geliyor olabilir
GlUysal Bende 37+4 üö bebiş baya hareketlı ıkı sattır artı adet olcakmısım gını hafıg belım agrıyor bacaklarıma vuruyor agrısı nedenlıacaba
Ilkay28 Marisol gece bi sure devam etti yalanci sanciydi sanirim bende panik yaptim yarin cati muaynem var cok heycanliyim 😳😳