Kızlar şöyle söyleyeyim benim evlenelim 6 senedir evliyim 6 senedir hiç çocuğum olmadı 2-3 ay önce bir gebelik yaşadım düşük oldu şimdi ikincisi çay olmadı hamile kaldım oktor her şey normal falan dedi İlk başlarda g********** falan ağrıyordu göğüslerim geçildi ama işe gidiyorum mesela kafam aşağıda sürekli arabada uykum geliyor çalışırken gelmiyor ama