Selamlar kızlar, bugün kontrolüm vardı normalde 27 haftadayız, doktorum bi hafta önden gidiyor 1.300 gr dedi, iri bebek olmasından korkuyorum çünkü normal doğum istiyorum :( şu an baş geliş pozisyonundaymış bi sorun gözükmüyor ama dipköşe temizlik yapma, kendini yorma dedi, bu şekilde söyleyince de sanki erken doğum yapacakmışım gibi hissettim bebek de önden gidiyor :( umarım her şey vaktinde olur. Sizde bu şekilde bir şey yaşadınız mı merak ediyorum