Zeyneppss Benimde ikizlerim yolda, kacinca haftada dogum yaptiniz merak ediyorum. Ben simdi 26 haftalik oldum. Nezaman dogumunuz oldu ve nezaman hastane cantanizi hazirladiniz? 😊😊
BarBeyzazer Zeyneppss 29-30 gibi hazırlamaya başladım aklıma gelenleri koyuyorum hepsi bianda tamamlanmıyor zaten aa şunu unuttum bunu da koyuyum derken 😁 şimdi 37+1 deyim 38 haftanın ortasında sezeryan olucam 😌