Aysunnnn_ geçmiş olsun 36+4 günlük hamileyim. Aynı şeyleri bana da söylediler yüksek enfeksiyon varmis. Ve bebekte gelişim geriliği varmis. İki gündür de suyum sızıntı şeklinde gidiyor. Su azlığı var dediler. Gelen giden alttan muayene ediyor açılmaya bakiyorlarmis açılma yok ama onlar yüzünden o da olur yakında. Seni korkutmak istemem zaten doktorlar yeterince korkutmuş ama gelişim geriliği ve su sızıntısı iyi bisey değil. Ve bebekte ani ölümlere sebebiyet verir. Bu iki durumdada bebek icerde rahat edemiyor ve bir an önce doğum gerçekleşmesi lazım demişti doktor. Aksi taktirde anne karnında bebek ölebilir dedi. Sürekli hareketlerini takip etmemi söyledi. En küçük bi azalma hissettiğinde acilden dogumhaneye giriş yap dedi. Ve 3 günde bir kontrole gel dedi. Acilden dogumhaneye gidiyorum. Nst ye bağlıyorlar ve ultrosondan bakıyorlar. Takipte olman lazım. Eğer suyun biraz daha azalırsa suni sancı ile doğumu başlatmak zorundayız yoksa bebeğin için riskli dediler. 3 günde bir gidiyorum acilden. Biz eşimle beraber doktora dedikki madem bebek için riskli doğumu gerçekleştirelim doğduktan sonra biz onu iyi besleriz kilo aldırırız demiştik doktor geriliğin boy kilo ile ilgisi yok. Evet doğumdan sonra bebeğini gelistirebilirsin ama ona yeniden can veremezsin demişti. Çok dikkat etmen lazım sürekli hareketlerini kontrol et 3 günde bir acilden gir suyuna baksınlar bebeğe baksınlar. Perinatoloji bölümüne kesin muayne ol. Ben randevu bulamadim. En doğru kararı o veriyor belkide gelişim geriliği yoktur. Varsa da perinatalog daha iyi muayene ediyor. Stres yapma Rabbim bebeklerimizi sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin insaallah. Rabbim onları korusun bizlere bağışlasın insaallah. Çok geçmiş olsun 🌸