Merhaba kızlae şuan 37+4 teyim sabah doktor kontrolüm vardı nst ye girdim. Doktorum nst ye bakıp sancın var dedi ama bende hiç sancı yoktu gayet iyiydim eve geldim sol kasığıma adet sancısı gibi ağrı girdi daha sonra sol kalçama ve sol belime vurdu şuan sol bacağımda uyuşukluk yanma ağrı var belimde kopacak gibi ağrıyor. Doğumum yakın mı sizce😊