tombul0bebek evet tüm gebelerin yapması öneriliyor, anlam veremediğim ciddi bir önyargı var, sanki hiç glukoz tüketmiyorlarmış gibi, hiç tatlı, reçel yemiyorlarmış gibi davranıyorlar, bence yaptırın hem kafanız rahat eder hem de eğer varsa diyetle tedbirini alırsınız..eğer ailenizde şeker hastası yoksa, bebeğiniz çok iri veya suyu fazla değilse 50 gr ile yapılır..benim pcos um olduğu ve bebeğim iri olduğu için daha riskliydim; 75 gr olanından yaptım..Eczanelerde kutu kola gibi şişede satılıyor, direkt kaç gr lık yapılacaksa eczaneden alabiliyorsunuz