ozgegms gunde 3 defa kullanıyorum ben de. Kullanim kagidinda 20 dakika yatmak yeterli yaziyor ama ben 1 saat yatiyorum sabah ve ogle olanda. Üçüncüyü gece yatarken kullaniyorum sabaha kadar yatmis oluyorum. Ve hepsinde dediğin gibi bir miktar geliyor. Kullanmasam anında dogumum baslar. Yani icerde kalan kesinlikle yetiyor merak etme. Akintim da cok artti. Hepsi normalmis.