Kızlar iyi aksamlar gecen hafta 6haftalıktı ultrasonda bebek var kese var dendi kalp atısı yoktu bu hafta gittim kese var bebek yoktu kalp atısı duyscakken bebekte yok oldu detaylı ultrasona yönlendirdi orda bebeğin kalbinin atmadığını söyledi 6.4 haftalık kalp atışı yok ölmüş dendi iki üç güne vucüttan kendi atar denildi sizce bu durumu yaşayıp hala bie geri dönüş bir ihtimali varmı yani yoksa doktorların dediği gibi iki üç güne kananamammı olucak bilgisi olan varsa