Es00raa Kizlar merabalr bugun ultrasonda bakarken Dr 18 haftalik vucut gelisimi haftasi dedi 19 haftalik başı dedi Buna normal dedi ama ister istemez endiselendim bu durumu yasiyan varmi acaba
geyiksaniye Es00raa normal bur durum. Bebekler belli bir haftaya kadar baş önde gider yani daha buyuk olur. Sonrasında vücut ayni orantiya ulaşır bu durum uygulamada anlatılıyor zaten