segah06 Kızlar ayağa kalkınca, bir yere doğru bedenimle yönelince kasığım anlık ağrıyor. Normal mi? Bu durumu yaşayan oldu mu?
Soruyorumm segah06 kaslar geriliyor ağrı yapıyormuş benim doktorum bana öyle demişti sen yine de doktoruna sor canım
Nazlican46 segah06 ay bende de 10. Haftama dün girdim aşırı derecede karnimda sancılı ağrı var çok kötüyüm
havvaana segah06 ben de 9 haftalık aynı şeyi yaşıyorum yavaşça hareket etmeye çalışıyorum inşallah normaldir
segah06 Soruyorumm size de mi hareket edince birden ağrı giriyor? Cok tesekkür ederim canım vallaha hafifledim
segah06 Nazlican46 yaa sizde de mi haraket halindeyken ağrı var? Bide iştahınız nasıl? Ben resmen zorla yiyorum
Soruyorumm segah06 aynen hala oluyor 26 haftadayım doktor bana yavaş otur yavaş kalk hamile gibi hissetmemen nırmal ama dikkat et karnın büyüdükçe zaten yavaş hareket edeceksin dedi rahim genişledikçe kaslar geriliyormuş
Nazlican46 segah06 iştahım yok hareket halinde daha fazla evet ama genel olarak da ağrıyor yani sancı gibi böyle bir yerde ağrı var