Kızlar direk konuya giriyorum lütfen yargılamadan yorum yapın. Benim eşimin burnunda iç kısımda eğrilik problemi vardı. Burun etlerinde de şişme. Bu sebeple ameliyat oldu biraz benim zorumla. Çünkü bende psikolojide misofoni adı verilen cok kotu bir takıntı var. Şöyle özetlemem gerekirse bazı seslere karşı aşırı duyarlılık ve rahatsiz olma durumu örneğin agiz şapırdatma horlama sakız çiğneme sesleri gibi. Eşimin rahatsızlığından ötürü de aldığı nefes gürültülü oluyor haliyle sürekli o nefes sesini ben duyuyorum ve benim için aynı ortamda durmak bile bir süre sonra çok zor hale geliyor. Daha önce psikiyatriye gittim ama sorunumu çözemediğimden eşimin sorununu çözerek bu konuyu yenmek istedim. O da ameliyat oldu 1 Ay kadar önce. Ama malesef hala düzelmiş değil. Yani sizlere sormak istediğim daha önce bu ameliyatı olmuş olan var mı o nefes sesi ne kadar zaman sonra düzeliyor duyulmayacak kadar normallesiyor?
Eşimi çok seviyorum dünya iyisi bir insandır bu sebeple onu üzmek istemiyorum bu rahatsızlığa sahip olanlar beni anlayacaktır.