Esraaa_123 Merhaba anneler ; 33+2 haftalığız bugünden itibaren kasılmalar ve ağrılarımız var bu hafta da olup kasılma ve ağrısı olan var mıdır nst’de sancı çıkmadı yalancı sancı mıdır bilgilendirirseniz sevinirim😊
Deemetibostnci Ben başından beri çekiyorum o sancıları gerçek msancı olsa durmazsın sabırlı ol daha var