Ocean-blue Kızlar merhaba 37+5 oldum ve doğuma 10 gün kaldı. Bugün nst de sancı çıktı ama düzensiz sabahtan beri de hafif hafif bir yokluyor değişik bir his. Başına gelen var mı bu doğum ne kadar yakın demek oluyor bu. 10 gün daha dayanabilir miyim?