SelmaGl Asiyebsrn genetiktir inşallah ya Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin sezaryen yada normal farketmez bebiş sağlıklı olsunda
SevdaTacoluBakr Asiyebsrn cnm benjm bebegimede hafif böbrek büyümesi var dedi dr takmiyorum dua ediyorum Rabbim inş sağ saglim zamanlı kavustursun yavrularimiza...
Tuuce90 34+6 .. benim doktorum da koca kafalı ailede kim var diyerek şaka yaptı güldük ama şaka biyana hibir sıkıntı yok sadece normal doğum için tatlı yeme irileşmesin bebek daha çok dedi zaten toplam aldığım kilo 9 şu an .. 2 bçuk kiloydu bu arada 34+2 de gittiğimizde normal doğum istiyorum kesinlikle ama bakalım hayırlısı 🙏🏼☺️
Ygmr0334 Asiyebsrn benim doktorum da bana çok büyük değil kafası ama kafası büyükler akıllı olur dedi şaka yaptı korkulacak bisi yok canım aynı haftada demişti bana bunu 36.hafta olduk bu sorunumuz yok bekliyoruz ...
Narcicegi Asiyebsrn benim de haftasına göre iriydi kafası bi süre. Babasına çekmiş demişti dr 😀 ben zorluk olur mu deyince iri dediğimiz 1-2 mm oluyor zaten demişti. Şu an 40 haftadayım 1 haftadır normal kafası
Nily Asiyebsrn korkma cnm benmkide 1 hafta onde iri olacak dedi doktor 37haftadayim bende Ya onlarin iri olacak dedigi kafa nedkr olabilir allah askina☺️ Minicik doguyorlar zaten😍😍 Saglikli olsunlar yeter gerisi hic onemli degl
Asiyebsrn @Tuuce90 hayirlisi canim ya insll normal dogum yaparsin :) benimde eşimin kafasi iriymis ona cekti demekki :))
Nily Asiyebsrn walla ben dogurdum Kafasi falanda hic iri degil😂 bildigin nokta kadar bebek. Hicbirsey olmaz Merak etme canim Darisi basina insallah. Cok guzel bir duyguymus Allah isteyen herkese nasip etsin🙏🙏
Glitter Asiyebsrn benim de 1 hafta ileride gorunuyor ama doktor problem olmaz su asamada normal doguma engel degil dedi. Daha cok karin cevresi ve bacaklar dogumda onemli onlar da normal gorunuyor dedi.