Kizlarrr kacinci haftadasiniz? 😍🥰
Yarin ikili testim ve ultrasonum var 😍🥰
11 haftaya geldim yine kahverengli akintim oldu bu sabah aksama dogru cok acik pembeye donushtu. Hep boyle oluyor🙄 Belimde acaip agrilar var. Dikkat etdimde ne zaman kendimi yorsam boyle oluyor. Doktorum bebek iyi kanama alani yok ve dusuk tehlikesi yok dedi en son kontrole gitdiyimde. Ishte bu haftaki zorluklar. Sizde nasil gidiyor? Boyle seyler oldumu sizdede?