Midem boş kaldığı an tansiyonum düşüyor ve başım ağrıyor, halsizliği ve mide bulantısı cabası 😬
Kahvaltıdan sonra ara öğünler beni tutmuyor mesela kuruyemiş, meyve vs ille ekmekli yemekli bir şeyler gidecek o mideye. Ama 1,5,2 saatte yiyecek iştahım olmıyor sürekli bir şeyler hazırlamaya gücüm de🥲
- Haftadayım bu beni çok zorluyor siz de durumlar nasıl