IlaydaOrhanKopuz kemal bey iyi değil meki bey allah razı olsun çok iyi ve güzel ilgileniyor mecbur kalmadığı sürece sezaryan önermiyor ikincisi ben gebe okuluna gittim doğuma eşimde girebilcek doğum haneyi gezdim odaları gezdim tek kişilk tertemiz ebelerle de tanıştım resmen aileden biri gibiler sadece şuan sancılarımın gelmesini bekliyprum