[silindi] 6+5 im kızlar, sağ küçük parmağım gün içerisinde hep karıncalanıyor, telefonla uğraşmaktan dedim. Şimdi sağ elim hafif de kolum karıncalanıyor korkuyorum yaşayan var mı nedendir
Peelinn [silindi] doktora gitsenize. Her şey olabilir nedeni. Belki gebeliktendir önemsizdir belki de önemli bişeydir
[silindi] [silindi] 7.haftada gebelikle alakali bir durum olacagini sanmam henuz vucut hamileligi yeni yeni taniyor. Boynunuzla varsa fitikla alakali olabilir, koldan parmaga kdar uyusmalarda boyna bakilir genelde. Bir randevu alip ortopediye gorunebilirsiniz ilerleyen donemde artmamasi icin 🌸
havvaana [silindi] geçmiş olsun ben de o hamilelikten önce vardı üzerinde durmadım iki defa hamile kaldım 8haftalıkta ilki kendi düştü ikinci kalbi durdu. kan dolaşımında sıkıntı varmış şu anda hamileyim kan sulandırıcı kullanıyorum bence randevu bulamasanız bile acilden giriş yapın muhakkak yönlendirilir
Peelinn [silindi] :( canım uyuşmalar normal diye biliyorum gebelikte ama yanlıs yönlendirmek istemem. Bana da oluyordu. Zaten cok ciddi bişey hissedersen acile gidersin
[silindi] havvaana teşekkür ederim canım bakayım geçmezse gideyim ya bende de ilkte düşük oldu ama onda hiç böyle bısey yaşamadım. Kan sonuçlarım falan herşey temiz çıktı dün, sence bısey olsa çıkmaz mıydı ya 😔
havvaana [silindi] inan hiç bilmiyorum ama iki defa yaşadığım için şu an içtiğim suya bile şüpheyle bakıyorum tekrar aynı şeyleri yaşamanın korkusu ile. O yüzden temkinli olmakta faysa vardır sen git bak birşey çıkmazsa en azından içimiz rahatlar ben böyle bakıyorum artık her şeye 😕