Mervektk1126 _anne- ilk hamileliğimde olmuştum şuan 19 haftalığım henüz yok ama çok dikkar ediyorum yediğime içtiğime
Pasalarimmmmm Ben sinirdayim takip ediliyorum sürekli 24 saatlik idrar falan topluyorum tahlile veriyorum bunda ödemoluyormus ve tansiyon yüksekliği benim tansiyonum sürekli yüksek malesef günde 4 tane tansiyon ilacı iciyorum
Ayse1608 Pasalarimmmmm Geçmiş olsun canım 24 saatlik idrarda protein kaçağın kaç çıkıyor ne kadar süredir bu durumdasın acaba
Mervektk1126 _anne- hamlileğin başından beri ecopirin kullanıyorum sonra sıfır tuz 3-4 lt su hamur işi pilav makarna yemiyorum şekerli şeyler tüketmiyorum ve tansiyon takibi yapıyorum