Deletedmom83940 Mervekara5 yoo herkesin gebeliği aynı değil kiminde olmaz kiminde çok geç başlar kiminde erken kiminde 9 ay boyunca kusar
[silindi] Mervekara5 bende 6+5 im. Hiç bulanmadı ama midem bi tuhaf sabahları hani çok yiyemiyorum ama bulanmıyor şükür
Mervekara5 11Merve belirti olunca daha sağlıklı ilerliyor falan derler ya ondan içime kurt düştü perşembe kontrolüm var çok sabırsızım 🥺
Deletedmom_51 Mervekara5 9. Haftamdayım hamile olduğumu bile hissetmiyorum :) hiçbir belirtim yok ne mide bulantısı ne başka bir şey. 7.haftada tansiyon düşmesi yaşadım bi Tek o kadar
Deletedmom_51 Mervekara5 9. Haftamdayım hamile olduğumu bile hissetmiyorum :) hiçbir belirtim yok ne mide bulantısı ne başka bir şey. 7.haftada tansiyon düşmesi yaşadım bi Tek o kadar
Mervekara5 Deletedmom_51 ayy çok güzel bizim de böyle ilerler o zaman inşallah bende bazen unutuyorum ama kasık alt karın ağrılarım oluyor ara ara hatırlıyorum 😅
Mucizemiz-Uraz Mervekara5 5.ayıma giricem bir kere bile mide bulantım olmadığı için çok rahat geçirdim ilk ayları 😍
11Merve Mervekara5 böyle şeylere çok takılmayın bence şu zamana kadar hiç bi belirti göstermedim karnımın büyümesi dışında ama çok şükür ki bu haftaya kadar bebeğimde bende gayet sağlıklı ilerledik
Summerwine Mervekara5 ben de 6+2yim arada ince ağrılar olmasa hamile olduğumu bile unutuyorum🤣en güzelini yaşıyoruz aslında rahat rahat yemek yapabiliyorum
TeoMom Mervekara5 Yok canım olmak zorunda değil 2 hamilelik geçirdim ama ikisinde de hiç bulantı yaşamadım inşallah sende de olmaz
1Lokumunannesi Şuan 6+3deyim. 1 gün iyiyse 3 gün fenayım. Kusma yok ama sürekli bir bulantı ile yaşıyorum 😐 yoğurt, çubuk kraker, patates hariç hiçbir şey yiyemiyorum. Ne kadar sürecek bilmiyorum. Bulantısız, belirtisiz geçirenler çok şanslı 😊