susuderler kusura bakmayın geç yazıyorum biraz. Benim annemin bebek mağazası var o yüzden annem eline geçeni ayırıyor ama şu an dolaplarında, 5er tane ikili alt üst takım, 9 ar tane tek alt, 3 er tane tulum,
kız için 20 Li hastane çıkışı ve 10 lu hastane çıkışı, bi tane 5’li hastane çıkışı, 2 tane prematüre set
Erkek için iki tane 10 lu hastane çıkışı, bi tane 5li hastane çıkışı ve 2 tane prematüre set
4er tane penye yelek yaklaşık 50 ye yakın ağız mendili, birer patik, birer tane alt açma, 5 er tane Müslin örtü, 4 er tane battaniye(polar/welsoft/triko/el örmesi) banyo havluları var. Bizim zıbın eksiğimiz var onu da bu ay tamamlayacağız