peelinnn 31 haftalık hamileyim vajinamda ve karnımda hafif ağrı hissediyorum birde bağırsak haraketleri fazlaca bebeğim normalde de çok hareketli değildir ama bugun hiç hissetmemiş gibiyim öğle vakti 1 defa tek hareket hissettim sizce bir sorun var mıdır
_ozlmm peelinnn en doğru cevabı doktorun verir diye düşünüyorum belki uyuyordur belki yeri daraldığı için hareket etmiyordur 🤷♀️Bizim söylediklerimize göre hareket eden çok doğru olmaz gibi ve içini de pek rahatlatmaz gibi bu konuda doktor daha iyi rahatlatır içini ☺️
Pasalarimmmmm peelinnn tatlı biseyler yiyip sol tarafına yat dinlen cnm belki yormussundur kendini oda yorulmuştur iyi düşün ama baktin olmadı mutlaka bi doktora görün acile gidipte
Pasalarimmmmm peelinnn hareket etti mi bebeğin cnm gittin mi acile biryeremerak ettim herşey yolundadır insallah
peelinnn Pasalarimmmmm hareket etti evet sabahta enerjim düşük uyanmıştım belki omdam dolayı 1 gün öncede denize gitmiştim yoruldum sanırım
Pasalarimmmmm peelinnn Çok sevindim bende bugün kontrole gittim yorulmuş hiç cabalamiyor araba bağırsak kıpırdamasi gibi hissediyom