Kizlar daha önce şeker yüklemesi yaptirmalimiyim diye post açmıştım bugün yaptırdım ama başıma gelen rezaletleri sizinle paylaşmak istiyorum. Kan alınacağı için ac karna gittim sabah kan aldılar sonra şeker yüklemesi için gazoz gibi glikoz verildi ictim. 1 saat sonra yine kan aldılar. Sonraki bir saatlik dilimin sonunda yine kan alacaklardi ve eve gidecektim. İlk bir saatlik dilimin sonuna kadar kendimi iyi hissettim bi sıkıntı yoktu kanı verdikten sonra asistanla görüştüm ve isterseniz disarda vakit geçirin isterseniz burda durun isterseniz yakında avm var orda vakit geçirebilirsiniz bi saat beklemekten sıkılırsanız dedi. Bende kendimi iyi hissediyordum avm ye geçtim. Bir iki bebek mağazası baktım ve kendimi avm de bank vardi zor attım. Sıcak bastı gözlerim karardı eşimi aradim güvenliğe 3 4 kez seslendim geldimi gelmedimi bilmiyorum eşimle telefonda konuşurken arkaya doğru bayılmışım başım betona çarptı ve sonrasında ambulans geldi hamile olduğum için tomografi cekilemeyecegini bebege bakılması için kendi doktoruma goturebileceklerini söylediler. O sirada eşim gelmişti asistanla konuştu bağırdı çağırdı siz müşade altında kalacaktı demediniz mi neden dışarı gönderdiniz dedi ben hayatımda ilk kez hamile olmuşum nereden bilebilirdim böyle olacağını onların düşünüp beni 2 saatlik silerek boyunca muşade altında tutmaları lazımdı. Şeker yüklemesi yaptırdığıma yaptıracağıma bin pişman oldum