Merhaba kızlar 31!+4 deyiz 🌸 yaşadığım durumu anlatayım benim gibi ilk anneliği olup tecrübesiz olunca panik yapmamıza sebep olan durumu yaşayan varsa eğer fikir olsun onlara,
2 gündür şiddetli bel ağrım vardı üşüttüğüm içindir dedim sonra baktım geçmiyor doktorumla görüştüm bel ağrısı yanında kasık ağrısı karın da ağrı varsa doğum sancısı belirtisidir dedi bende sadece bel ağrısı vardı, sonra forumlara girip bakmaya başladım bel ağrısı yanında bazen bebeğim göbeğimin ortasında toplanıyor özellikle yattığım da kalkınca yada sağdan sola dönünce, forumları da okuyunca bunlar kasılma oluyor diye yazmışlardı içim rahat etmedi tekrar doktorumu aradım bebeğin toplanmasını da söyleyince kaç gündür bu durum var falan diye sordu beni nst için hastaneye çağırdı, hastaneye gidene kadar öyle paniktim ki 31+4 çok erken bi yandan ne yapacağımı bilmiyorum eşimle hastaneye gittik nstye aldılar çok şükür bi sancı çıkmadı bebekte iyiydi kalp atışları derin bi nefes aldım,
Bu yaşadıklarımı şunun için yazdım böyle durumlarda ilk iletişime lütfen doktorunuzla geçin en iyi en doğru bilgiyi o verecektir.
İnşallah sağlıklı sıhhatli hepimiz bebişlerimizi zamanında kucağımıza alalım 💖🥰