saresk Seydanuurr4 biz 30 haftalıkken aldık günümüzü. Şuanda 34+2’yiz. 30 Ağustos’ta yani 39+2’de sezeryan olacağım. Çok heyecanlıyım. 2ci gebeliğim ama gerçekten insan o heyecanı yeniden yeniden yaşıyor. 😍