Kızlar daha yeni 4+1im 5inde randevum var doktora sorucam elbette ama tecrübeli olanlar yazsın bir düşük bir kimyasal gebelik geçirdim şuan yeniden hamileyim ankaradan aydın 9saat kendi aracımızla gittiğimizde mola bile versek sizce risk olabilirmi benim içime sinmiyo