Esn cnm düşük dozda olanın zararı yok diye biliyorum bende astım hastasıyım çok şükür hamilelikte astıma dair hiçbirşey kalmadı ilk defa hastaneye kaldırılmadım mevsim geçişlerinde doktoruma sormuştum tıkanırsam kullanabilir miyim diye ventolinin zararı yok diğer ilacının dozu yüksek onuda düşük doz yazim tıkanırsan kullanabilirsin demişti sen yine kadın doğum doktorunada söyle bana kullan dedi ama çok şükür gerek kalmadı