35 haftalık gebeyim. Gebeliğimin 2. Ayından beri kullanmadığım ürün kalmadı, Bioil, Lierac, Mustela, Karışık bitkisel yağlar…Kremlere yağlara dünyanın parası gitti onu da geçtim Hiç bir gün bile atlamadan sabah akşam kullandım çatlak oluşmasın diye çook dikkat ettim. Dün belime ve karnımın altına bir baktım kırmızı kırmızı bi sürü çizikler oluşmuş. Çook moralim bozuldu verdiğim emeğe yanıyorum. Sinirden gülüyorum artık. Çatlak oluştuktan sonra neler yaptınız tavsiyelerinizi alabilir miyim ? Çaresi yok mu bu durumun 😔