21 haftalıq hamiləyəm.Bu gun ultrasonda rahim ağzinin kisaldigini dediler.acil hasteneye kaldirdilar.Yarin insallah tekrar ultrasonda bakacaklar.Dikis olmaz dediler.Her an dusuk ola biler dedi doktor çok kotuyum.Ağlamakdan kahr oldum.Bu durumu olubda bebeyini saglikla kucağina alan varmi?