benguuusk Gzeemmm 3. Aydan sonra izin verdi şimdiye kadar dip boyası 3 kere yaptırdım ve en son balyaj yaptırdım Allaha şükür birşey olmadı dip boyam gelince gene yaptırcam bu şekılde doğuma gidemem
Sehersudi Gzeemmm bende siyaha boyadım. Bu ay. Diplere gelmesin dedim beş aylıkken yaptım. Üç aydan önce yapmazdım zaten. Baya okudum
Balkaymak_ Bende şuan 12+3 günlüğüm saçlarımı boyamak istiyorum ama emin olamiyorum da zararı için aslında bitkisel saç boyaları var kullansak sorun olur mu bende merak ediyorum 😁
Gzeemmm @"Papatya000 benimde saçım açma boyama oluyor du hep ama Dr sordum izin vermedi doğumdan sonra dedi ama saçlarım çok kötü durumda açık bırakınca bile direk gözüme kötü görünüyor
Gzeemmm @"benguuusk güle güle kullanın benim Dr um hiç izin vermiyor herhangi bir sağlık sorunumuz da yok çok şükür galiba sizin gibi ombre yaptırıp bir süre idare edeceğim
Gzeemmm @"Balkaymak benimde pek bilgim yok ama googleden araştır mişdim bir çok makalede eğer boyayacak sanız bitkisel boya kullanın tarzında yorumlar görmüş dum