Kızlar merhabalar 37+ r4 haftalık gebeyim doğum için 14 günüm var. Fakat dünden beri sırtım da parmak uçlarımda ayağıma kadar vuran acayip bir ağrı var elim ayağım dökülüyor sanki birde akıntım da arttı sarı renkte karnım arada top gibi oluyor kasılıyor bilgisi olan ve tecrübesi olan bunlar sancı belirtisi mi