Dilaraglr Bu 4. Hamileliğim Diğer üçündede kese karnımdan bakıldığında görülmedi Hep vajinal ultrasonda görüldü . Bu hamileligimdede kese karından gözükmedi , vajinal ultrasonlada bakmadı doktor. Sizce bi sıkıntı varmıdır , dış gebelik olma ihtimali varmi
Omay0707 Dilaraglr dediginiz gibi 26.500 beta ise karından gözükürdü cok net diye düşünüyorum Ben 4 5 bin ken karından gözüktü yani haftası da büyük iyi bir doktora gidin bence normal degil bu durum
Dilaraglr Omay0707 Bende bilmiyorum ne yapacağımı başka bir doktordan randevu aldım 8 gün sonra gideceğim . İnsallah bişey yoktur
susam-38 Benimde 30 bindeydi.3 doktor gezdim.1.doktor 2 hafta sonra gel dedi Korktum gün içinde başka doktora gittim dış gebelik dedi.2 gün sonra tekrar gel dedi bu defada mol gebelik dedi.İnanmadım başka doktora gittim.3. doktorum keseyi gördü.ikiz gebeydim.birinin kalbi durdu.Ama diğer bebeğim çok sağlıklı kalp atışlarını duyduk çok şükür.Korkmayın inşallah güzel şeyler duyarsınız