Krdlnn2106 Kizlar ben 7+2 hamileyim bende sunizit olduğu için sürekli başım ağrıyor doktorum cok dayanilmicak olduğu zaman parol icebilirsin dedi ben bugün parol içtim ve içtiğimi unutt m 10 dk sonra folik asit içtim bişey olurmu ? Çok tedirgin oldum
Meneksekara Krdlnn2106 merhaba sakin olun bisey olacağını düşünmüyorum içiniz ferah tutun stres gebelikte iyi değildir
Peelinn Krdlnn2106 niye bişey olsun ki? Bazen hastalanınca kaç ilacı birden içiyoruz ayrıca sadece folik asitse takviye edici gıdadır. İlaç diye geçmiyor onlar
Oesra Benim de migrenim var parol içtim sorun olmadı. İkisi birbirine engel değil. Doğum yaptım bu arada.
Krdlnn2106 Peelinn öyle tabi ama dört sene sonunda hamile olunca çok uğraşlar sonucunda insan herşeyden tedirgin oluyor bazen bildiğin biseyi bile yanlış gibi düşünüyorsun o duygu çok farklı işte ama çok saol bilgilendirmen için 🙂