1 düşük 1 kürtajım var kürtaj olalı 2 ay oldu 1 adet gördüm şuan 4+1 günlük hamileyim aslında hiç beklemiyordum sürpriz oldu doktor korunmana gerek yok demişti bende korunmadım .
Düşükten 1 sene sonra çatlatma iğnesiyle hamile kalmıştım kürtajdan hemen sonra tutucagını tahmin etmiyordum hiç. Kürtajdan sonra genetik testi yaptırdım pıhtılaşma çıktı hamileliği erken fark ettim hemen doktora gittim oksopar iğne ve progestan verdi . Rabbim bu sefer saglıklı bi şekilde kucağıma almayı nasip eder inşAllah 🤲 aranızda böyle olup sağlıklı gebelik geçiren var mı ?