Crnn_1 şuan 32. haftamda ikizlerime hamileyim.bebek kilosu anne ve babanın genetiğiyle alakalı sen nekadar cok yersen ye o alması gereken kiloda dünyaya geliyor.doktorum bana 3 ana 3 ara öğün yiyceksin dedi ama bana fazla geliyor bünyem birde bukadr fazla yemek yemeye alışkın değil.ben kahvaltımı saat 8.30-9 gibi gayet güzel bir şekilde 1.5 dilim tam buğday ekmeğiyle yapıyorum.saat 12.30 gibi bir porsiyon meyve yda dondurma yiyorum.15.00 gibi bir kase yoğurt içine kuru meyveler yada 1 bardak süt 2 kaşık yulaf bir tanede muz blendrdan geçirip onu içiyorum.saat 18.00 gibi aksam yemeğimi yiyip(et sebze bakliyat ne pişirdiysem)yanında ayran yada yoğurtla birlilkte.saat 21.00 gibide bir bardak süt yada soda yanında ceviz çiğ badem kuru siyah üzüm yiyip olayı bitiriyorum.2,5-3 litrede su tüketiyorum.şimdilik çok şükür bebeklerim haftalarıyla uyumlu🤲🏻🧿 ben 11.5 kilo aldım ama kilo aldığım belli değil sadece göbeğim var ve ikiz olmasına rağmen Allaha çok şükür ağır değilim🤲🏻