aysun_4816 Merhabalar , 38+3 haftalığım bebek boynuna bir tür kordon dolamış, cumaya kadar bekleyip öyle sezeryana girecegim. Kordon dolanması başınıza geldi mi bir tur dan sorun olmaz dedi doktor ?
Mucizeanne20 aysun_4816 boynunda kordon varken normal doğum yaptım süreç biraz uzun sürdü ama oğlum sağlıkla doğdu çok şükür
Sema88 aysun_4816 benim ilk kızıma bir kez dolanmisti sonra kontrolde ikinci kez dolandigini farketti doktorum 33. Haftada sezaryenle doğum yaptım ağrım olmuştu