kubra_510 Arkadaşlar instagramdan bebek çikolatası sipariş edip memnun olan var mı acaba ? Siparş vericem kararsız kaldım
Mrv_123_bg kubra_510 cikolata deposuna burda bi arkadas tadi Cok guzel yazmisti bende ordan almayi düşünüyorum
Sevgilibocuk kubra_510 ben çikolata deposuna yaptirdim memnun da kaldım tadı güzel istediğiniz tasarımı yapıyorlar size yolluyorlar onay verirseniz baskıya geçiyorlar hemen de geldi ☺️ hatta evde bekliyor 4 Ağustos nasipse doğum ☺️🐣
kubra_510 pinarkibar çikolata deposu var inci çikolata var moi çikolata var güzel görünüyor ama işte bilmiyorum
pinarkibar kubra_510 evet bende onları gördüm ama tadlarından emin olamıyorum sonra pişman olurum diye
Hasrett61 Sevgilibocuk ilk önce havale yaptınız sonra tasarımı yaptılar dimğ bana da öyle söylüyorlar ama kandırılmaktan korkuyorum güvenilir mi
Sevgilibocuk Hasrett61 evet ilk önce havale yaptım sonra tasarımı yaptılar ben sorun yaşamadım hiç dedigim gibi hemen de gönderdiler ☺️
Tutkuuuu kubra_510 Çok araştırdım tüm fiyatlar uçuk.. Melodi çikolata’ ya bakmanını öneririm fiyatları çok iyi ve en azından kaliteli olduğundan emin oluyorsun:))) İsimli vs yaptırabiliyorsun.
Melokrks kubra_510 Arkadaşım çikolata deposundan almış yedim bende tadı güzeldi bende ordan yaptırmayı düşünüyorum
Izeld Hepiniz İstanbullu musunuz çikolata deposu iyiymiş ama istanbuldan gönderim yapıyorlar başka şehre gönderilene kadar erimez mi ki
zeynepsenervebebekleri Instagramdan değil kendi sitesinden Çikolata atolyesi ne yaptırdım, birisi önermişti, yorumları da iyidi, kaliteli ve güzel duruyor,
cansualisa kubra_510 hacışerifteee yaptırdım kuzum sapa sağlam buz kütlesiyle yolluyorlar no problemdiii🌺