Merhabalar, evimiz de bir tane boş odamız var. Yeterli balkonumuz yada alanımız olmadığı için fazlalık eşyalar çamaşır kurutma vs için kullanıyorduk. Hamileyim ve bebek odamız olacak inşallah 🤲 haliyle şuan da da bir kurutma makinesi ihtiyaç oldu. Gebelik ilerlemeden onun masrafı çıksın aradan diye düşünüyoruz. Siz hangi marka kullanıyorsunuz? Memnunmusunuz? Dikkat etmemiz gereken birşey var mı alırken ya da aldıktan sonra kullanırken ? Şimdiden teşekkür ederim ☺️