Ben gebeliğimin 9.haftasında korona gecırdım ve cok agrılı ateslı atlattım cok şükür bısey olmadı su an 33+2 yiz bol bol c vitamini tüket bol su ıhlamur iç bide ateslenirsen parole izin veriyorlar cunku ates tehlıkeli bebeğine.cok gecmıs olsun canım🙏🏻